Tuesday, September 8, 2009

Lady GaGa in de Britse Vogue

Lady GaGa in Vogue

Ergens in 2008 ontdekte ik Lady GaGa, ik was meteen verkocht. Zoals ik ooit, lang geleden, helemaal weg was van Madonna en haar stijl heb ik dat nu met Lady GaGa. Ik vind haar geweldig! Ik vind haar muziek en stijl briljant. Ze kleedt zich zoals zij wil en ja misschien is het allemaal wel een grote marketing stunt maar dat maakt het niet minder cool! Als ik een jong meisje was geweest hing mijn kamer nu vol met posters van Lady GaGa en Chuck Bass en had ik plakboeken vol met plaatjes van Miss GaGA. Nu doe ik dat soort dingen uiteraard niet meer maar wat ik wel ga doen is het oktober nummer van de Britse Vogue aanschaffen.

In de nieuwe Vogue staat deze prachtige foto van Lady GaGa!

De nieuwe Vogue ligt as. donderdag in de winkels, hopelijk ook in Nederland.

[Via http://missmix.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment