Saturday, October 17, 2009

Madonna a vrut sa se sinucida! Wow!

Poate ca in aparenta este o persoana dura, dar in adancul sufletului Madonna recunoaste ca este foarte afectata dupa divortul de sotul sau, Guy Ritchie, anul trecut.

Vedeta in varsta de 51 de ani a declarat ca singurul lucru care i-a distras atentia de la aceasta suferinta a fost munca in care s-a cufundat pentru realizarea turneului Sticky and Sweet Tour. Iata ce a declarat cantareata: “A fost un an plin de provocari. Era cat pe ce sa ma arunc de pe acoperisul unei cladiri. Cred ca munca m-a impiedicat sa fac asta si sunt foarte recunoscatoare ca am avut de lucru. Cea mai mare bucurie de la spectacole este magia pe care o obtii cand le creezi – teatrul. Sunt o perfectionista. Imi place munca grea. Imi place sa transpir facand asta.“



De asemenea Madonna a mai amintit si faptul ca imaginea de femeie dura pe care o afiseaza si-a dezvoltat-o dupa ce in presa primele poze nud de la inceputul carierei sale – sustinand ca in realitate nu este atat de “salbatica” pe cat se putea intelege din acele fotografii: “Atunci a fost pentru prima daca cand imi aduc aminte sa fi spus f*** you prin atitudinea mea… Nu aveam de gand sa-mi cer scuze pentru niciuna din faptele mele.“

Cu toate acestea sustine ca in ciuda celor pe care le spunea, era cu totul alta persoana: “Am baut primul data alcool abia dupa primul meu divort, de Sean Penn, cand aveam 30 de ani… Eram un fel de tocilara in liceu.“

P.S. Voi v-o imaginati pe Madonna tocilara? ) Hai ca a fost buna asta! )

No comments:

Post a Comment