Tuesday, October 6, 2009

Bekentenis: Mijn blij-lijst

Nr 1 in mijn blij-lijst

Ok, ’s ochtends om kwart over 7 wakker worden van iemand die staat te timmeren is zwaar irritant. Ok, ik was wel al wakker maar ik ben zo iemand die zeker een dik half uur nodig heeft tussen het wakker worden en het opstaan moment. Liever heb ik een uur. Maar nee hoor, ten eerste was ik om 10 voor zeven klaar wakker en terwijl ik aan het overwegen was of ik nog een uurtje zo slapen of op zou staan gaat er iemand timmeren. Nou ja, dus dan maar alle Twitter berichten lezen, je weet immers nooit wat je mist, en opstaan.

Nu heb ik meestal een dinsdag-humeur. Je weet wel, wat veel mensen op maandag hebben heb ik op dinsdag. Dinsdag is meestal mijn dag niet. Wellicht omdat ik me pas op dinsdag realiseer dat het geen weekend meer is. Waarschijnlijk omdat ik maandag gewoon het weekend nog eens rustig overdoe in mijn hoofd. Jaaaa, zo heb je dus een dag langer weekend! Met alle voors en tegens.

Anyway, terwijl ik redelijk chagerijnig voor de spiegel sta bedenk ik dat ik ook fijn muziekjes kan draaien. Ik heb nl niet voor niks een iPhone met iPod.

Mijn blij-lijst van dit moment:

Cobra Starship ft. Leighton Meester- Good girls go Bad

Little Boots – New in Town

Lily Allen -Not Fair

Lady GaGa – Beautiful, Dirty, Rich

Britney Spear – Do Somethin’ , Toxic, Womanizer etc.

Pixie Lott – Boys and Girls

Madonna – Celebration

Kylie Minogue – Wow

Beyonce – Sweet Dreams

En zo kan ik geloof ik nog wel even doorgaan. Het zijn gewoon hele fijne, nikszeggende nummers. Lekker als je je humeur wil opvijzelen.

Mijn favoriet vandaag is: Cobra Starship ft. Leigton Meester – Good girls go bad.

No comments:

Post a Comment