Thursday, August 27, 2009

Ultima cu Madonna

Acum am aflat cine a fost organizatorul: Emagic. Ei, astia mi se par niste baieti de viitor, mai ales comparati cu alte firme de profil din .ro (read: Evets, cu al lor dezastruos Rolling Stones). De ce zic asta? Pentru ca mi se pare ca evolueaza si invata din greseli. Primul Depeche Mode a avut o gramada de hibe, cea mai trista fiind accesul la bauturi. Era al naibii de cald si era cat pe ce sa crap de sete, iar cand am reusit sa ajung in fata la coada kilometrica, n-am avut ce sa fac decat sa accept o sticla de apa calda. Concertul Metallica de anul trecut a fost insa o imbunatatire consistenta. Dar cea ma mare reusit a lor pana acum e conturarea primului festival adevarat din Bucuresti, B’estFest. Anul trecut n-am ajuns decat intr-o singura zi, dar mi s-a parut foarte OK. Anul asta n-am fost deloc, poate si pentru ca nu m-a atras foarte tare nici o trupa (la Killers nu puteam merge din alte cauze), dar am auzit lucruri bune despre organizare. Asa ca per total ma bucur ca organizatorii de concerte din Romania incep sa se maturizeze si sa creasca calitatea spectacolelor. Daca B’estfest-ul ar gasi o locatie mai convenabila ar putea sa o ia timid pe urmale festivalelor mari din Europa.

[Via http://ipoblog.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment